Deel dit artikel
-

Dutch Digital Design wordt onderdeel Dutch Digital Agencies

De leden van de Dutch Digital Design (DDD), Nederlands grootste creatieve bureaus, treden toe tot brancheorganisatie Dutch Digital Agencies (DDA).

Technisch gezien wordt de groep creatieve bedrijven organisatorisch onderdeel van DDA. “Verder blijft DDD gewoon helemaal wat het is, ook qua naam. Binnen de DDA vormt DDD een task force”, licht Bert Hagendoorn aan deze uitgave toe.

MediaMonks, Fabrique, TamTam, Achtung, Momkai, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en Random Studio. De eerste drie waren al lid van DDA, met de nieuwe samenwerking treden ook de overige 5 bureaus toe tot DDA. Het totaal aantal leden van de DDA komt hiermee op meer dan 100 digitale bureaus.

De toetreding van de digitale creatieve bureaus sluit aan bij de ambitie van DDA om bedrijven uit de online ‘bouwsector’ zo breed mogelijk te vertegenwoordigen.

Dutch Digital Design bestaat uit MediaMonks, Fabrique, TamTam, Achtung, Momkai, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en Random Studio. De eerste drie waren al lid van DDA.

Adjan Kodde van Dutch Digital Agencies zeg: “Wij zijn enorm blij dat we deze task force aan onze organisatie kunnen toevoegen. Met name op de thema’s internationalisering en ‘War on Talent’ is Dutch Digital Design een belangrijk onderwerp. Door de samenvoeging kunnen de initiatieven nog beter op elkaar worden afgestemd waardoor het effect sterker wordt.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond