Deel dit artikel
-

Dutch Interactive Awards 2012 uitgereikt

Acht Nederlandse bureaus zijn gisteren beloond met een Dutch Interactive Award voor hun onderscheidende recent opgeleverde projecten.

Gisterenavond werden in Hotel Krasnapolsky te Amsterdam de Dutch Interactive Awards van 2012 uitgereikt voor de beste creaties van online bureaus (de foto’s). Emerce organiseert deze prijsuitreiking ieder jaar met ondersteuning van brancheorganisatie Platform Internetbureaus Nederland (PIBN).

Drie vakjury’s beoordeelden uit honderden inzendingen een kleine vijftig presentaties van deelnemende bureaus. De projecten werden beoordeeld op zaken als strategie, design en bouw.

Er werden acht Awards uitgereikt, aan: Enrise, Fabrique, Media Republic, Mirabeau, MobGen, Netwerven, Pathé Theatres en We Are Blossom. Voor het eerst werd de prijs Interactive Company of the Year uitgereikt, aan KLM.

De winnende cases zijn:

  • Best E-Commerce – Pathé Thuis (Supersteil)
  • Best Online Services – Mainflow (Enrise)
  • Best Lead Generation – Vodafone Ondernemers Jackpot (We Are Blossom)
  • Best Corporate – Shell (MobGen)
  • Best Recruitment – Werken bij Bol.com (Netwerven)
  • Best Campagne – Axe Heaven on Earth (Media Republic)
  • Best Brand – Jumbo Supermarkten (Mirabeau)
  • Best Communities – ThiemeMeulenhoff Schooltas (Fabrique)

Met deze Awards willen Emerce en PIBN het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus in de schijnwerpers zetten. Het is het derde opeenvolgende jaar dat de prijsuitreiking plaatsvindt.

Deel dit bericht

2 Reacties

Nico Oud

Alle winnaars gefeliciteerd. Het zijn allemaal inspirerende projecten!

Ivo

Gaat er iets mis met de foto’s? De danseressen staan 8 keer dubbel ertussen en de meeste award groepsfoto’s ontbreken nog?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond