Deel dit artikel
-

Dutch Search Awards 2024: categorieën en juryvoorzitters in een nieuw jasje

Op 6 december 2024 vindt de nieuwe editie van de Dutch Search Awards plaats, het evenement waarbij excellentie en originaliteit in de digitale industrie in de schijnwerpers worden gezet.

Vanaf eind deze week kunnen bureaus, professionals en merken hun beste werk inzenden en meedingen naar een van de gerenommeerde vakprijzen.

Dit jaar komen er drie nieuwe categorieën bij, waarmee het totale aantal te winnen awards op 34 komt. Initiatiefnemer Tamer Saglambilek belooft een compleet nieuw format dat de inhoud benadrukt en het entertainmentgehalte verhoogt.

De 3 nieuwe categorieën zijn:

  • Beste gebruik van generative AI in PPC (gericht op ad content, personalisatie en dynamische campagnes)

  • Beste SEO lokale campagne

  • Beste search campagne buiten search engines

Bij de bestaande categorie ‘Beste measurement campagne’ wordt dit jaar extra gekeken naar de mate waarin privacy een rol heeft gespeeld. Bij ‘Beste gebruik van data’ gebeurt dat op gebied van predictive AI.

Net als voorgaande jaren worden ook dit jaar gedeeltelijke publieksprijzen uitgereikt aan de beste grote en kleine agencies, het beste in-house team, de beste newcomer, de beste consultant en de beste software.

Gina van den Bogaard, People & Improvement Manager bij KLM, treedt in de voetsporen van voormalig juryvoorzitter Muhammed Kocak. In 2023 was Van den Bogaard al vicevoorzitter. Dit jaar introduceren de organisatie Iwan Post, eigenaar bij Travyk, als rechterhand.

Professionals kunnen zich aanmelden via de website voor een jurylidmaatschap bij de Dutch Search Awards 2024.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond