Deel dit artikel
-

E-commerce 10: Michiel Muller innovatiefste e-commerceprofessional van Nederland

Zojuist is bekendgemaakt dat Michiel Muller, mede-oprichter van Picnic, dit jaar is verkozen tot de innovatiefste e-commerceprofessional van Nederland. Met een nipte voorsprong op Pieter Zwart, CEO en Medeoprichter van Coolblue.

De toplijst met meest innovatieve e-commerceprofessionals van Nederland wordt dit jaar voor de tiende keer gepubliceerd en bestaat uit e-commerceprofessionals van Nederlandse bodem.

Het gaat hierbij om personen die het vak in het afgelopen jaar vooruit hebben gebracht door de grenzen ervan op te zoeken dan wel de online business nieuwe impulsen te geven. Van vernieuwende webshops tot grensverleggende e-commerceconcepten.

De uitreiking vond plaats tijdens de derde editie van Emerce E-commerce Live! Hét e-commerce event van Nederland met een dag lang content rondom e-commerce. Presentaties, round tables, demo’s en netwerken in de Beurs van Berlage Amsterdam.

De definitieve top 10 is bepaald door Emerce-lezers.

De top 10 van de Emerce E-commerce 10 editie 2018 is als volgt:

Michiel Muller – Medeoprichter Picnic (37,5%)
Pieter Zwart – CEO & Medeoprichter Coolblue (37,2%)
Raymond Klompsma – CEO & Medeoprichter Srprs.me (13,6%)
Jitse Groen, CEO Takeaway.com (8,5%)
Floris Jan Cuypers, medeoprichter Zamro (7,3%)
Guido van Staveren van Dijk, CEO en oprichter Moyee Coffee (6,9%)
Peter van der Poel, Managing Director IKEA (6,3%)
Olivier van Duijn, CEO Marktplaats (4,5%)
Max Klijnstra, co-CEO en medeoprichter Otrium (3,7%)
Marcel Peters, CEO en oprichter Bundles (3%)

(Note: Er kon eenmalig worden gestemd op maximaal drie personen. Hierdoor is de optelsom van de percentages in de toplijst hoger dan honderd procent. Er zijn 493 unieke stemmen uitgebracht.)

Met dank aan: Multiscope, specialist op het gebied van online marktonderzoek. Multiscope brengt behoeften, wensen en meningen in kaart middels B2B- en consumentenpanels, marktcijfers en software voor online marktonderzoek.

*In het juninummer van Emerce magazine wordt meer aandacht aan de E-commmerce 10 2018 besteed.

Foto: Alek (in opdracht van Emerce)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond