E-Commerce en Digital Marketing Live! barsten los
Reserveer vandaag, komende dagen en weken blokken tijd in je agenda. Dan ga je 2021 in als expert digitaal marketing of e-commerce. Vandaag en morgen organiseert Emerce E-commerce Live! en Digital Marketing Live! Gratis 91 videosessies met topexperts, on demand.
Vandaag publiceren we in één klap 57 video’s met interviews, panels en presentaties voor E-commerce Live!. Morgen komen daar 32 video’s bij van Digital Marketing Live!.
De reeds opgenomen sessies gaan online zoals Netflix dat ook doet. De videogigant dropt in een keer een heel seizoen. In dit geval zijn dat: bijna honderd video’s in een tijdsbestek van 24 uur. Die blijven allemaal online beschikbaar voor geregistreerde kijkers en zijn dus goed in te plannen in de werkagenda’s van komende dagen en weken.
Het team van Emerce is al weken bezig met de voorbereidingen en de videoproducties en vanaf nu gaan die live. Wie interesse heeft, kan dus ook na 2 en 3 oktober kijken. Dan ontbreken wel de exclusieve masterclasses met topsprekers en visionairs en rondetafelsessies.
E-commerce Live! biedt bijvoorbeeld podium aan Bas Wouters, specialist in conversiegericht overtuigen van sitebezoekers. En Eduard Hoogenboom is director partner management bij bol.com en gaat uitvoerig in op de marketplace van zijn bedrijf. Hetzelfde onderwerp, maar dan vanuit het perspectief van een retailer, behandelen Blokker en Mirakl. Personalisatie is het thema van de presentaties van Stefan van Opstal van Tweakwise, toch wel een hofleverancier in de Twinkle100.
En natuurlijk is het GfK weer op E-commerce Live! vertegenwoordigd in de persoon van Danny van den Burg. Aan de hand van exacte marktcijfers laat hij zien hoe e-commerce zich ontwikkelde sinds de uitbraak van het coronavirus. Altijd goed voor verrassende inzichten.
Alle sessies van E-commerce Live! zijn nu beschikbaar.
Dat geldt nog niet voor Digital Marketing Live! Die ruim dertig video’s gaan dinsdagochtend 3 november 08:00 uur live.
Daar vertelt Job van den Berg, Data Strategy Director, DPG Media , over het verzamelen en ontsluiten van data én hoe hij daar geld aan verdient. Zeker met het oog op het wegvallen van 3rd party cookies is dat interessante materie. Je hoort er ook hoe VanMoof met online marketing de wereld en fietsminnende harten verovert en hoe voice-robots onderdeel van de toekomst van RTL Nederland.
Andere sprekers behandelen bijvoorbeeld de SEA/SEO-praktijk van KPN, onderzochten de inzet van virtuele influencers en vertellen of het Wereld Natuurfonds campagne voert. Lees hier zelf de menukaart van Digital Marketing Live!
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond