Deel dit artikel
-

E-Commerce Live: het grootste loyaliteitsprogramma van Nederland

In 2006 startte de toenmalige Postbank met Rentepunten, een loyaliteitsprogramma om trouwe spaarders te bedanken en te belonen. Inmiddels spreken we van ING Punten en vanaf 2018 zijn er diverse veranderingen doorgevoerd, waardoor het programma explosief is gegroeid tot het grootste loyaliteitsprogramma van Nederland.

Voor de dagelijkse bank activiteiten, zoals gebruik van je pinpas, krijgen klanten van ING Punten. Daarmee krijgen zij een flinke korting op meer dan 1.000 artikelen in de ING winkel. Bezorgen is gratis.

Sorèn Chaoui vertelt er op E-Commerce Live! meer over. Sinds eind 2017 is hij het commerciële hart van het team dat binnen ING verantwoordelijk is voor het loyaliteitsprogramma ING Punten.

Wat is nu, nieuw en next in e-commerce? Sprekers van vooraanstaande merken geven je 1 juni online de allesomvattende e-commerce update vol strategische sessies, trend talks en praktijkcases. Voor jou om uit te blinken en je positie te verstevigen in e-commerce. Tickets hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond