Deel dit artikel
-

E-Commerce Live: Hoe Paula’s Choice vervalsingen en copycats voor blijft

Voor Paula’s Choice en voor vele andere merken is het belangrijk om je merk te beschermen en je klanten te kunnen verzekeren van de authenticiteit van je producten.

Vervalsingen en copycats zijn van alle tijden, maar in het digitale tijdperk is het makkelijker dan ooit om vervalsingen te maken en online te verkopen.

Jesse Hanse neemt je op E-Commerce Live (5 juni, Beurs van Berlage) mee op de reis die Paula’s Choice heeft afgelegd om het merk te beschermen en authenticiteit van producten te kunnen waarborgen voor hun klanten, overal ter wereld.

Jesse Hanse is een gedreven e-commerce specialist met een achtergrond in moderne dans. Als e-commerce & marketplace director bij Paula’s Choice is hij verantwoordelijk voor de webshops en marketplaces in EMEA. Met een dynamisch team werkt hij dagelijks aan het optimaliseren van de klantbeleving om de ambitieuze groeiplannen van Paula’s Choice te ondersteunen. Agile, test & learn en speed to market zijn voor hem geen buzzwords, maar basisvoorwaarden.

Kaarten voor Emerce E-Commerce Live zijn hier te koop.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond