Deel dit artikel
-

EDAY: Hoe verplichte AI-doelen marketing verbeteren

Marketing- en technologiebedrijf Incubeta heeft AI tot in de haarvatten van zijn medewerkers en processen geïntegreerd.

De technologie zit verankerd in zijn bedrijfsstrategie, door medewerkers verplichte AI-doelstellingen op te leggen via hun OKR’s [?]. Deze aanpak zorgt ervoor dat kunstmatige intelligentie niet alleen wordt toegepast in klantworkflows, maar ook structureel onderdeel wordt van interne processen.

Op EDAY vertelt Quintijn van Kessel, hoofd Product & Innovatie, hoe het kunstmatige intelligentie integreert in zowel klantprojecten als dagelijkse bedrijfsvoering.

Zijn sessie in zaal 6 om 12:40 richt zich op marketingintelligence. Dit gaat van product feed-optimalisatie tot aan marketingmixmodeling.

Wellicht vertelt hij hoe het kan dat de CEO van de internationale groep wereldwijd het interne Agentic AI-klassement aanvoert. Of hoe ze met AI het fictieve merk ‘Coastal Ridge’ in no time uit de grond stampten.

Incubeta richt zich de komende periode op het verder verfijnen van AI-workflows en het begeleiden van klanten naar betere AI-gereedheid.

EDAY vindt 2 oktober plaats in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. Het volledige programma vind je hier. Een regulier kaartje kost 695 euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond