Deel dit artikel
-

Voor het eerst Nederlandse content op Snapchat Discover

Snapchat lanceert vanaf vandaag Nederlandse content op Discover. Daar zijn al langer internationale shows van onder andere MTV, CNN, The Guardian, Le Monde en Der Spiegel te zien.

Nederlandse partners zijn NOS Stories, Cosmopolitan, Warner Bros. TV en VICE NL. Zo kunnen Snapchatters up to date blijven van het laatste nieuws met NOS Stories en VICE NL en kijken naar entertainment als ‘Chefclub, Het is showtime in de keuken!’ en ‘Cosmo’s Firsts – Drag Race Holland editie’.

Discover werd in begin 2015 gelanceerd en richt zich vooral op jongeren, globaal van 13-34 jaar. Inmiddels wordt er samengewerkt met zo’n 100 partners wereldwijd. Die partners maken speciaal voor Discover content die goed past bij hoe de doelgroep: full-screen, kort en bondig (shows zijn rond de vijf minuten).

De doelgroep van 13 tot 24 jaar en 18 tot 34 jaar zijn ook in Nederland lastiger te bereiken omdat zij steeds meer content consumeren via hun mobiele telefoon.

Adverteerders krijgen de mogelijkheid om full screen vertical video advertenties te tonen met geluid.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond