Deel dit artikel
-

Eerste namen Emerce eDay bekend, registratie open

Kunstmatige intelligentie, deep fakes, gamingtechnologie en innovatiestrategie, het zijn enkele van de onderwerpen die centraal staan tijdens Emerce eDay op 11 november. Emerce eDay is dit jaar voor het laatst (hopelijk) virtueel.

Geen bedrijf is het afgelopen jaar zo in het nieuws geweest als Epic Games, de Fortnite maker die Apple in de rechtbank dwong tot een andere aanpak van de App Store. Rachel Stones, hoofd Business Partnership, gaat uitleggen dat Epic veel meer is geworden dan een gamesbedrijf. Ook stadsplanners gebruiken de technologie.

Babusi Nyoni, CEO van Sila Health, neemt ons mee in de wereld van kunstmatige intelligentie, van ’s werelds eerste AI-voetbalcommentator voor de UEFA Champions League tot een AI-app voor de vroege diagnose van de ziekte van Parkinson.

Zelf zet hij AI in voor de gezondheidszorg in Afrika met behulp van chatplatforms en uitgebreide datasets.

We leven in een wereld van gebroken vertrouwen, waarin nepnieuws overheerst en de consument steeds moeilijker is te overtuigen. Wat is er nodig om merken de komende jaren te laten gedijen?

Nick Bailey, CEO van reputatiemanagementbedrijf futurefactor, vertelt hoe succesvolle merken relevant, humaan en geloofwaardig kunnen blijven.

Arnoud Bladergroen is Chief Design Thinking van KLM.
Managers van grotere organisaties hebben vaak dezelfde terugkerende interne uitdagingen. Hoe créer ik buy-in? Hoe zorg ik voor een gedragen visie? Hoe zet ik een helder beslisproces neer? Hoe hou ik voeling met medewerkers en klanten?

Het optimaliseren van de interne organisatie is een cruciaal en vaak onderschat onderdeel in business transformatie. Design thinking kan helpen bij het ontwarren en herontwerpen van processen, het creëren van gedeelde uitgangspunten, het nemen van onderbouwde en gedragen beslissingen en het geven van richting aan teams en organisatie.

Dennis de Zwaan (DPG) en Willem Waardenburg (PEXI) vertellen hoe creatie zowel impactvol als schaalbaar kan zijn aan de hand van drie belangrijke pijlers in campagne ontwikkeling.

Natuurlijk gaat het op eDay ook over deep fakes. Bob de Jong viel dit jaar op door zijn video This is not Morgan Freeman, gemaakt met kunstmatige intelligentie (AI).

Een groot verschil met veel andere deepfake-video’s is dat in deze video gebruik is gemaakt van een ‘full head swap’ tussen twee erg verschillend uitziende mensen.

De stemimitatie is gedaan door stemacteur Boet Schouwink en is niet met de computer bewerkt.

Meer namen volgen. Zie hier het voorlopige programma. Registreren doe je hier.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond