Eerste sprekers van Emerce Conversion zijn bekend

De eerste sprekers van Emerce Conversion zijn bekend. Voor het eerst sinds lange tijd vindt dit congres, ijs en wederdienende, weer fysiek plaats in Innstyle (Maarssen) op 21 april.
Koplopers en experts in digital en CRO bespreken de meest succesvolle cases en nieuwste technieken voor een cultuur van growth, experimenteren en optimaliseren.
Bij ANWB werd een cultuuromslag gerealiseerd: van zoveel mogelijk bouwen, naar optimalisatie. Van leuke ideeën uitproberen, naar datagedreven ideeën valideren. Van live zetten en taart eten, naar valideren en leren.
Je hoort er meer over van Mariska Buijs. Haar eerste a/b-test voerde ze uit in 2017 en gaandeweg is ze gaan leren over zuiver experimenteren en onderzoek doen en is ze doorgegroeid naar haar huidige functie, Webanalist en CRO-specialist.
Welke kracht schuilt er in serverside testen via apps? En wat kun je leren als testen langer dan een maand lopen? Lucia van den Brink vertelt over het testproces bij een van de grootste (8 miljoen bezoekers per maand!) websites van Nederland. Zij is lead CRO-specialist bij NU.nl.
Verandering is er altijd. Soms te snel, soms langzamer dan je zou willen. Constante verandering kan het lastiger maken om werkwijzen, roadmaps, en processen op te zetten en te volgen. Hoe creëer je een cultuur waarin data-gedreven en klantgerichte beslissingen centraal staan? En hoe zorg je ervoor dat die cultuur duurzaam is, en niet ten prooi valt aan de druk van constante verandering? In deze talk zal Lars je concrete handvatten geven om een duurzame data-gedreven cultuur op te zetten.
Lars Harmsen heeft bij zzowel Beerwulf als homeQgo CRO geïntroduceerd en uitgebouwd tot volwaardige teams met specialisten. In zijn huidige rol als Head of User Experience bij homeQgo is hij met zijn team op een groene missie: zoveel mogelijk woningen in Nederland verduurzamen.
Marketeers vinden het heerlijk in de laatste trends te duiken. Maar waar gaat conversie optimalisatie nou echt om? Om het sturen, overtuigen en motiveren van mensen. Christ Coolen van Econic is gefascineerd door de combinatie van marketing, psychologie en gedragswetenschap. Hij deelt zijn kennis via geraffineerde simpele slideshows op Linkedin. Daarnaast geeft hij marketing trainingen en is hij auteur van De Leukste Nieuwsbrief over Marketing (Psychologie).
Kaarten voor Emerce Conversion kun je hier bestellen.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond