Eigenaren Kijkshop willen gedupeerden helpen

De eigenaren van het failliete Kijkshop willen toch proberen om het leed van gedupeerde klanten te verzachten. De intentie is om eind van deze maand weer live te gaan met het platform KijkBijMij, dat ook onder Kijkshop viel. Vanaf dat moment kunnen consumenten een claim indienen via de app van KijkBijMij.

Het aanbod geldt wel alleen voor consumenten die na 1 november 2017 een aankoop hebben gedaan en hun product wel betaald, maar nog niet ontvangen hebben of voor klanten die hun product retour hebben gestuurd, maar hun aankoopbedrag nog niet hebben gekregen. Ook houders van een cadeaukaart kunnen worden gecompenseerd.

Ook kunnen consumenten nu al via KijkBijMij.nl hun e-mailadres opgeven om als eerste te horen wanneer het platform live gaat.

Voor defecten en reparaties wordt de consument doorverwezen naar de fabrikant, die in de meeste gevallen verplicht is fabrieksgarantie te leveren.

De afhandeling van claims is ondergebracht bij MyCom, omdat KijkBijMij geen eigen winkels heeft. MyCom is recent overgenomen door de moedermaatschappij van het failliete Kijkshop.

Claims worden vanwege fraudegevoeligheid individueel beoordeeld, laat KijkbijMij weten.

1 Reactie

Ze hadden het ‘nieuwe platform’ beter “keekshop.nl” kunnen noemen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug