Deel dit artikel
-

Eindelijk eigen app voor bol.com

Bol.com heeft voor het eerst een eigen, officiële bol.com app voor iOS gelanceerd. Het is de eerste app die volledig geïntegreerd is met de officiële site, waardoor klanten direct toegang krijgen tot het winkelwagentje en hun eigen account met bestelhistorie, facturen en verlanglijstje.

Daarnaast kunnen geplaatste bestellingen binnen de app eenvoudig gevolgd worden met ‘track & trace’. Zoekhistorie en voorkeuren worden ook opgeslagen zodat een persoonlijke winkelomgeving met relevante aanbevelingen getoond wordt.

Meer dan de helft van de klanten gebruikt meerdere apparaten zoals een desktop, smartphone of tablet om te winkelen bij bol.com. Volgens Daniel Ropers, directeur bij bol.com, is het daarom zaak om alle klanten even goed te bedienen.

Met de app kunnen klanten dan ook eenvoudig bladeren, filteren en sorteren in het assortiment van ruim acht miljoen artikelen, waaronder ook woonartikelen, sieraden, horloges en babykleding. Ook tweedehands artikelen kunnen binnen de app bekeken en aangeschaft worden. Een extra feature is de mogelijkheid om met de app de barcode of QR-code van een artikel te scannen en deze direct bij bol.com te bestellen.

De ontwikkeling van een Android-app is intussen gestart. De bol.com-app voor iOS wordt op basis van de feedback van klanten de komende tijd uitgebreid. Naast de lancering van een eigen app blijft bol.com de bestaande apps van externe ontwikkelaars ondersteunen. Met behulp van Open API kunnen ontwikkelaars het bol.com-assortiment ontsluiten in hun eigen app of site.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond