Deel dit artikel
-

Emailvision rondt overname smartFOCUS af

Online marketingbedrijf Emailvision heeft de overname van smartFOCUS afgerond en breidt zijn werkterrein uit met slimme CRM-software.

De nieuwe dochter wordt van de beurs in Engeland gehaald. Beide bedrijven hebben vestigingen in Nederland. Die worden samengevoegd op het kantoor van Emailvision in Amsterdam. De integratie hier is rond.

Het personeel van Emailvision is in de afgelopen periode getraind in Engeland om zich de nieuwe diensten in hun portfolio van SmartFOCUS eigen te maken.

Landenbaas Robin Gilaard: “We richten ons op bedrijven met complexe dataomgevingen, zowel inkomend als uitgaand verkeer. Dat is tegenwoordig niet alleen e-mail maar ook mobiele communicatie en social media. Met de nieuwe technologie hebben we CRM Intelligence in huis gekregen waardoor we diepere analyses en betere segmentaties kunnen maken voor ons klanten.”

Gilaard: “Nederland is een van de snelstgroeiende landen van Emailvision. In de afgelopen twee kwartalen zijn we zowel in termen van klanten als personeel in omvang verdubbeld. Ons bedrijf is in totaal in twintig landen actief. Er wordt zwaar geïnvesteerd in opkomende landen. We streven ernaar om de online marketeer uiteindelijk één gehost platform te bieden” om alle communicatie mee te besturen en beheren.

In januari van dit jaar kocht Emailvision het socialmediamarketingbedrijf ObjectiveMarketer.

Foto: Helen Hwang (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond