Deel dit artikel
-

Emerce Academy met nieuwe onderwerpen voor Deep Dives

Zeven topexperts op heunrespectievelijke vakgebieden verzorgen komend kwartaal dagtrainingen rondom specifieke onderwerpen. Emerce Academy begint het jaar met een nieuwe reeks.

Omdat het coronavirus nog onder ons is, zullen deze zogeheten deepdives nog in een online setting worden gegeven. Een aantal sessies organiseerden we eind vorig jaar ook al eens. Die worden vanwege het succes, want uitverkocht, nog eens gehouden.

Je kunt bijvoorbeeld deelnemen aan een deepdives over TikTok. Fabian Ouwehand was in China een van de eersten om ervaring op te doen met dit medium toen we het hier nog niet kenden. Terug in Nederland deelt hij zijn ervaringen bij Emerce Academy. In zijn sessie neemt hij de professionele achterkant van TikTok onder de loep.

Steven Pieneman mag zich inmiddels veteraan noemen op het gebied van online marketing en belicht in zijn deepdives de trend die in 2020 begon: ‘inhousing van de marketingpraktijk’. Pieneman van Admanager heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar inhousing onder Nederlandse adverteerders. Vanuit zijn ervaring deelt hij de do’s en don’ts bij een inhousing transitie.

Andere deepdives die we de komende weken organiseren met topexperts uit het vak:

– Deep dive A/B Testen
– Deep dive Inhousing
– Deep dive Instagram
– Deep dive LinkedIn Advertising
– Deep dive TikTok
– Deep dive Data-driven Decisions
– Deep dive Online Personalisatie

De sessies beginnen ’s ochtends, duren tot begin van de middag en vinden online plaats.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond