Deel dit artikel
-

Emerce B2B Digital: Go Digital, Stay Human

Go Digital, Stay Human, dat is het motto van Christian Kromme, auteur van het boek Humanification, en keynote spreker op Emerce B2B Digital in Amsterdam op 11 mei in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. In zijn boek gaat Kromme dieper in op de golven van technologische innovaties die elkaar in steeds sneller tempo opvolgen.

In 2002 heeft Kromme een eigen bureau (Artificial Industry) opgericht dat innovatieve start-ups faciliteerde voor onder meer Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en de Rabobank. Eind 2014 heeft hij het bureauverkocht aan een grote multinational en is hij zich meer gaan focussen op het geven van presentaties en workshops omtrent disruptieve innovatie en exponentiële technologieën. Naast het spreken is hij nog altijd betrokken als adviseur en bestuurder bij diverse serieuze disruptieve start-ups.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!