Deel dit artikel
-

Emerce Digital Marketing: hoe Talpa content crossmediaal aanbiedt

In een zwaar gefragmenteerd medialandschap – met een steeds groter aanbod aan schermen, kanalen en platformen – is het niet meer de vraag óf je content crossmediaal aanbiedt, maar met name hoe je dat doet.

Jort Koopman en weervrouw Amara Onwuka van Talpa Network vertellen op Emerce Digital Marketing hoe zij dagelijks content over het netwerk laten ‘reizen’ en hoe ze voor zowel consument als adverteerder tot de ultieme crossmediale ervaring komen.

Hoe vertaal je één stukje content naar crossmediale verhalen en creëer je een distributiestrategie die naadloos aansluit bij de diverse informatiebehoeften van de consument?

Het merk Weer.nl komt dagelijks via verschillende kanalen tot uiting. Op de zenders van Talpa (zowel radio als tv), maar ook online. Afhankelijk van het weer kan content worden aangeboden die past bij de doelgroep. Dat is wat anders dan adverteren op een zender met een bepaal profiel.

Voor adverteerders ontstaan dan ook interessante mogelijkheden. ANWB en Rijkswaterstaat hebben met Weer.nl campagnes gedraaid over fietslichten en autobanden. En ook energiemaatschappijen zouden beter kunnen aanhaken op de laatste weerontwikkelingen.

De kracht van een netwerk: zo zorgt Weer.nl voor de ultieme crossmediale ervaring is na registratie gratis te bekijken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond