Emerce E-Commerce Live!: het grote brownie avontuur

Eind 2018 begon Natascha te Nijenhuis het grote brownie-avontuur. Ze bakte iedere brownie zelf, pakte ze stuk voor stuk in en bracht de brownies aan het einde van de dag vol trots naar een PostNL punt. Inmiddels is dat avontuur uitgebreid naar 27 bakkers en inpakkers.
In 2019 hing de eerste grote klant aan de telefoon: Bol.com. Ze hadden haar brownies geproefd en de brownies graag inzetten op de klantenservice.
‘Never nooit dat ik deze opdracht vanuit mijn eigen keuken kon realiseren en dus huurde ik een pand in Arnhem, bouwde mijn eerste keuken en kantoor en nam drie meiden aan,’ schrijft te Nijenhuis op haar site. ‘Een mega grote en enge investering, want ik had negen maanden de tijd om ervoor te zorgen dat The Brownie Box zo groot werd dat we daarna zonder Bol.com verder konden.’
Die liefde en aandacht proef je terug in elke hap die je neemt, zegt de oprichtster. Liefde voor het bedenken van unieke smaakcombinaties, liefde voor de combinatie van de beste ingrediënten. Aandacht voor het samenstellen van het perfecte recept en de ultieme smaaksensatie. Daar houden wij van. ‘We willen jouw graag die beleving geven. We staan dichtbij jou. En bij The Brownie Box staan we dicht bij elkaar. We zijn een hecht enthousiast team, perfect op elkaar ingespeeld.’
Het succesverhaal wordt toegelicht door Nicole de Boer van PostNL en Anne Reijnen-Brouwer van The Brownie Box op E-Commerce Live! op 7 juni in de Beurs van Berlage. Tickets hier.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond