Deel dit artikel
-

Emerce eHome & Deco: IKEA bereikt 700.000 fans via sociale media

IKEA is actief op zeven sociale media kanalen en bereikt daarmee ruim 700.000 fans. Welk effect hebben deze getallen op de business van IKEA Nederland? Je hoort er meer over op Emerce Home & Deco, begin november in Hoofddorp.

Frederike den Ottelander, verantwoordelijk voor social mediacontent en -strategie en social advertising bij IKEA, laat zien hoe een uitgebalanceerde mix van kanalen bijdraagt aan de customer journey en wat het resultaat is van campagnes op online en offline conversie.

Maar we hebben uiteraard nog veel meer sprekers: Roel Vaessen van IXXI vertelt over de inspiratie en de oneindige creatieve mogelijkheden van dit merk.

Gijs van den Broek van WeMarket laat zien hoe je een wereld van betrouwbare home deco relaties bereikt vanuit je comfortabele stoel.

Casper van Driel van vtwonen.nl gaat in op de vraag hoe je je doelgroep laat converteren met inspiratie.

En Dirk Guijt en Bruno van Veldhuizen van Sanoma I SBS laten je zien hoe je data science in de praktijk brengt.

Kom 3 november naar eHome & Deco bij Sanoma in Hoofddorp en leer van topbedrijven welke online strategieën voor hen de toekomst hebben. Emerce leden profiteren van € 100,- korting. Je betaalt € 295,-. Registreer nu je toegangskaart.
 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond