(Emerce Engage): VoordeelSparen.nl: de bron voor loyale lezers
In 2013 lanceerde uitgeverij Sanoma het eerste online loyaliteitsprogramma van de mediabranche: VoordeelSparen.nl. Lezers van Libelle, Margriet, Viva, Flair, Story en Zin konden vanaf dat moment gratis voordeelpunten sparen. Met de gespaarde voordeelpunten ontvangt de lezer of abonnee korting op tal van producten.
Sanoma begon het aanbod met 100 producten, variërend van een espresso-apparaat tot een servies en van een pastamachine tot een wellness arrangement. De eerste resultaten zijn veelbelovend en de mogelijkheden enorm. Weten hoe?
Kieke Escarabajal Baadenhuijsen-de Rooij vertelt er meer over aanstaande donderdag op Emerce Engage in Amsterdam. Kieke Escarabajal heeft ruim 15 jaar ervaring in de mediawereld en was onder andere werkzaam bij de Memory Group en VNU. In 2008 is zij gestart bij Sanoma en was daar ruim zes jaar verantwoordelijk voor de abonnementenmarkt van tijdschrift Margriet.
Emerce Engage wordt gehouden op 11 december in Amsterdam. Tickets zijn hier verkrijgbaar.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond