Emerce Financials: Closing the Loop
De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.
Er worden vaak duizenden uren aan gesprekken uit het contact center opgeslagen, evenveel e-mails opgeslagen en social media gemonitord, maar de data wordt niet op een centrale plek opgeslagen, laat staan holistisch bekeken. Dit is precies waar een Voice of the Customer om zou moeten draaien. Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten oftewel Closing the Loop.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd