Deel dit artikel
-

Digital Marketing Live: Een kijkje in de marketingkeuken van Snapchat

Met ruim 422 miljoen actieve dagelijkse gebruikers is Snapchat een van de meest gebruikte techplatforms ter wereld. Wat in 2011 begon met AR-filters en ‘berichtjes die na 24 uur weer verdwijnen’ is vandaag de dag uitgegroeid tot een volwaardige communicatietool.

Welke strategie hanteert Snap om zowel nieuwe als bestaande gebruikers aan zich te binden? Welke media- en marketingmiddelen worden daarbij ingezet en welke rol speelt AI hierin? Tijdens Emerce Digital Marketing Live (6 juni in Amsterdam) geeft Jacqueline Rutgers antwoord op deze vragen en meer.

Jacqueline Rutger is momenteel werkzaam bij Snap Inc. in Amsterdam, waar ze verantwoordelijk is voor alle marketinginspanningen in de Noord-Europese regio. Ze begon haar carrière bij Heineken in 2013 en heeft zowel in Europa als Afrika gewerkt in verschillende commerciële rollen, waaronder sales, marketing en trade marketing.

Ze bekleedde functies in New York City als Digital Marketing Manager voor Estee Lauder Companies en de Forbes/Vogue online sieraden startup AUrate New York. Ze heeft een Digital Marketing-diploma van de Wharton School van de University of Pennsylvania en een Master in Economie & Consumentenpsychologie van de Universiteit Leiden.

Kaartjes voor Emerce Digital Marketing Live zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond