Deel dit artikel
-

Emerce Marketing Live: de uitdagingen van KLM in het nieuwe normaal

Het waren zware tijden voor KLM tijdens de pandemie. Maar ook nu zijn er flinke uitdagingen: KLM moest onlangs vluchten schrappen vanwege de drukte op Schiphol. Het luchtvaartbedrijf heeft echter vaker stormen doorstaan.

Wat zijn de huidige uitdagingen om aan de verwachtingen van de klant te voldoen? Wat is het ‘nieuwe normaal’ voor het service model? En wat is de rol van technologie in customer service?

Je hoort het op 2 juni exclusief van Renske Siersem, hoofd Owned Channels & Partnerships bij KLM, op Emerce Marketing Live in de Beurs van Berlage.

Van reactieve naar proactieve service en prioritering 2.0., het komt allemaal aan bod tijdens deze inspirerende lezing.

Wat is nu, nieuw en next in digital marketing? 2 juni is dé happening voor duizenden nieuwsgierige en ambitieuze marketing en media professionals. Beleef het nieuwste van het nieuwste in digital marketing met de parade aan keynotes, user cases van gevestigde en upcoming brands, bedrijven en bureaus. Tickets hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond