Deel dit artikel
-

Emerce Travel: TravelBird maakt de line-up compleet

Ook zo moe van alle buzzwords en technologische ‘gamechangers’ die eraan zitten te komen? Tijdens Emerce Travel vertellen ervaringsdeskundigen wat je nu echt kunt met Artificial Intelligence, voice, blockchain, enzovoorts.

Bij TravelBird wordt AI bijvoorbeeld ingezet om de klantenservice te verbeteren. Fiona Vanderbroeck, Chief Experience Officer, vertelt hoe dat in zijn werk is gegaan. Bij OTA Kiwi.com is machine-learning het hulpmiddel om de enorme hoeveelheid zoekopdrachten en vluchtcombinaties in goede banen te leiden. Andrej Makovicky, hoofd Search, brengt in zijn presentatie ook orde aan in de complexiteit die AI omhult.

Verder zal Max Izmaylov (Winding Tree) uit de doeken doen hoe blockchain ‘gedateerde’ reserveringssystemen overbodig zal maken en dus de distributiekosten verlagen. Vanja Mlaco van Transavia legt uit hoe de luchtvaartmaatschappij het gesprek aangaat met de klant via smartphone maar ook via spraakassistenten.

In de Dragon’s Den worden nieuwe reisideeën gepresenteerd door drie start-ups die allemaal Emerce Travel Startup 2018 willen worden. En tijdens de Social Travel Awards wordt gebekendgemaakt wie de uitblinkers op social media zijn.

Maar er is meer, veel meer. Hoe zorgt ANWB Reizen bijvoorbeeld voor een persoonlijke beleving op de websites van FOX en Pharos? Hoe zorgt de Jong Intra voor relevantie in de customer journey? En wat valt er nog te halen bij good old e-mailmarketing? Wat zijn de keydrivers van snelle online groei?

Deze en veel meer vragen worden beantwoord tijdens Emerce Travel op 7 juni a.s. in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Zie de site voor meer informatie/tickets. Tot de 7de!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond