Deel dit artikel
-

[Emerce TV] ‘Bij de Grand Prix draait alles om beleving’

"De hele beleving rond de Grand Prix moet goed zijn, dus ook de vraag: hoe kom je er?". Teun Verheij werkt als zelfstandig marketeer en is partner bij SportVibes SportMarketing, een van de drie initiatiefnemers (naast TIG Sports en Circuit Zandvoort) achter de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Vanuit die rol is hij verantwoordelijk voor alle marketing, communicatie en media (beleving) van de Dutch Grand Prix. Hij is een van de gasten van Emerce Digital Sport 2023, een nieuwe verzameling video's van Emerce TV die donderdag 30 maart live gaat.

Sport wordt steeds spannender: nieuwe technieken stellen het publiek in staat om de wedstrijd van intenser mee te maken dan ooit tevoren. Clubs en merken verbinden zich steeds makkelijker met de supporters. Daarover spreken onder meer Tanja Dik, CEO van de Johan Cruijff ArenA, Jasper Saeijs van Team Jumbo-Visma, Marc van den Dool van OPPO en Corné Dubelaar, oprichter Team Gullit, Triple & Team Gullit.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!