(Emerce TV) Huisman: ‘Tachtig procent van onze omzet komt van tien grote klanten’
Huisman bouwt vanuit de haven van Rotterdam reusachtige installaties voor de maritieme sector, zoals enorme kranen, hijswerk om windturbines mee te installeren en pijplegsystemen. Ze zijn wereldwijd actief en erkend als innovator in de markt. Om de dienstverlening aan hun klanten verder te optimaliseren, ontwikkelde Huisman samen met Fenego een digitaal klantportaal als ultiem verlengstuk van hun reeds hoogwaardige klantenondersteuning. Maaike de Rover is program manager digitalisatie bij Huisman Equipment legt bij Digital Experience Platforms 2023 (Emerce TV) uit hoe dat is zijn werk is gegaan.
"Tachtig procent van onze omzet komt van tien heel grote klanten," zegt De Rover. "Je begrijpt dat we geen webshop hebben waar je mooie truien kunt kopen. Niets bij ons is standaard, alles wordt op maat gemaakt."
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg EGUIDE & Emerce 100 opgestuurd