Eric Smeding in management Traffic4u

Met de aanstelling van Eric Smeding in het management verwerft marketingbureau Traffic4u nieuw bloed voor de aanwassende activiteiten in omnichannel retail en de corporate wereld.
De nieuwe director Strategic Accounts krijgt de portefeuille met belangrijke klanten bij wie de online strategie wordt opgetuigd of verfijnd. Smeding komt van Tele2 vandaan waar hij 7,5 jaar werkte.
Algemeen directeur Irene Valens: “Hij heeft, naast veel kennis van retail, goed inzicht in de complexe processen die spelen binnen grote organisaties.“
Aan Emerce schetst ze dat de rol van haar bedrijf is verbreed van operationele zaken, zoals uitvoering van de online marketingactiviteiten, naar het meehelpen bepalen van de online strategie. Dat vindt plaats aan de directietafels.
De beheerde mediaomzet van de bedrijvengroep Traffic4u komt dit jaar naar verwachting boven de honderdveertig miljoen euro uit.
Foto: Mark Ramsay (cc)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
5 Reacties
Tadek Solarz
Beheerde mediaomzet?
Erwin Boogert
De optelsom van de online marketingbudgetten die voor klanten worden beheerd.
Maarten
Mooie stap voor Smeding en een nieuwe parel aan de kroon van Traffic4u!
Sonder Balem
140 miljoen omzet voor traffic4u lijkt me toch fors overdreven, waar komen die cijfers vandaan.
Henk
Waardevolle commerciële uitbreiding van het management van Traffic4U.