E-sites Group verandert naam in Handpicked agencies

E-Sites Group verandert zijn naam in Handpicked agencies en lanceert tegelijkertijd twee nieuwe labels. Departure komt voort uit het creatieve team van E-sites en Boldly richt zich op zaken rondom virtual reality en augmented reality.
Het bureaunetwerk uit Breda maakte de rebranding gisteren bekend. De nieuwe naam komt niet enkel op groepsniveau tot uitdrukking maar ook bij de afzonderlijke labels. Zo krijgen Fingerspitz, Techtwo, E-sites, TDE en Breese allemaal het onderschrift ‘a Handpicked agency’ bij hun naam.
Die aanduiding is functioneel met het oog op de verdere uitbreiding en daarmee de herkenbaarheid van de bedrijvengroep. Zo worden nu de nieuwe labels Departure en Boldly gelanceerd. Hun achtergrond is met de ondertitel direct duidelijk.
Directeur en oprichter Rob Peters wil zijn netwerk verder laten groeien, organisch en middels overnames. Peters in een persbericht: “In de komende jaren willen we als groep een groei doorlopen van 120 naar minstens 250 mensen.” Over de naamskeuze zegt hij: “De naam Handpicked agencies komt voort uit onze ambacht. Alle slimme innovaties worden met onze handen en samen met klanten gemaakt.”
Handpicked agencies werkt voor klanten als Amarant, Brabantia, Bruynzeel Keukens, Paaspop en Nationale Nederlanden en Ziggo Sport.
Foto: Markus Spiske (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond