Deel dit artikel
-

Exploitanten digital outdoor in gezamenlijke campagne

De exploitanten van digitale buitenreclameschermen roepen Nederland op wensen te delen die vervolgens op duizenden digitale abri’s worden gedeeld.

De campagne #INHAALGOALS is een landelijke user generated content-campagne van Posterscope, Exterion Media, JCDecaux, Clear Channel, Ocean Outdoor, Centercom en dentsuAchtung! die laat zien hoe Nederland terugkeert naar een normaal leven.

In de komende maanden kan iedereen die dat wil zijn zogeheten ‘inhaalgoals’ op de gelijknamige site indienen. Een soort bucketlist maar dan met een kortere horizon. De campagne eindigt pas wanneer, zo claimen de exploitanten, er geen beperkingen meer zijn en Nederland terugkeert naar een normaal leven.

Een aantal voorbeelden is te zien op het bijbehorende Instagram-account. De leukste inzendingen worden met Platform 161-techniek automatisch getoond op een landelijk DooH-netwerk.

De campagne is tegelijkertijd een vorm van zelfpromotie voor eigenaren van de drieduizend digitale reclameschermen. Ze vestigen er de aandacht mee op zichzelf in de buitenlucht.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond