Deel dit artikel
-

Fabrikanten ‘Doe Het Zelf’-items snelste groeiers

Fabrikanten van Doe Het Zelf-merken als Bison, Stanley en Rittal behoren internationaal tot de bedrijven die hun online verkopen het hardst zien groeien.

In absolute aantallen gaat het vooralsnog niet om bijstere grote hoeveelheden, maar nieuwe marktcijfers van contentleverancier IceCat laten zien dat de investeringen door deze bedrijven hun vruchten afwerpen.

IceCat laat zien dat consumenten beduidend vaker productinformatie opvragen van de drie genoemde merken. Dat gebeurt via webwinkels en productvergelijkers, die typisch de afnemers van de Nederlandse contentspecialist zijn.

Directeur Martijn Hoogeveen: “Ook speelgoedmerk Vtech wint zeer snel aan online zichtbaarheid. Niet helemaal een verrassing, omdat Doe Het Zelf en Speelgoed zeer populair online shopping-categorieën geworden zijn.”

Over de volle breedte van het e-commercelandschap zijn het nog steeds de consumentenelektronica waar online het meest op wordt gezocht.

IceCat staat op het punt naar de beurs te gaan in Amsterdam.

Foto: John Ragai (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond