Deel dit artikel
-

Fashionchick start Instagramcampagne in Nederland

Fashionchick en advertentiebedrijf Zanox lanceren naar eigen zeggen de eerste performance based-campagne op Instagram in Nederland. De fashionsite en het advertentienetwerk maken gebruik van een technologie waarmee afbeeldingen op Instagram shopable worden door er een link achter te plaatsen.

Bestaat een afbeelding uit meerdere producten, dan kunnen er indien wenselijk meerdere links toegevoegd worden. De adverteerder vergoedt Fashionchick op basis van resultaat.

Instagram heeft onlangs zijn app opengesteld voor advertenties. Hierdoor kunnen adverteerders direct adverteren op het sociale platform. De oplossing die Zanox adverteerders biedt, is een alternatief voor direct adverteren binnen Instagram, aldus het bedrijf.

Voor Fashionchick is Instagram een groot en belangrijk onderdeel van de marketingmix. Vooral populair zijn de dagelijkse looks. Deze look stond voorheen alleen ter inspiratie op Instagram, nu kan de kleding direct besteld worden.

Fashionchick.nl verzamelt producten uit meer dan 200 verschillende webshops in de Fashion Finder. De online gemeenschap claimt 1,2 miljoen unieke bezoekers per maand.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond