Deel dit artikel
-

Flavourites wil mannendomein veroveren

[Video] Flavourites, de shoppingsite die nu voor vrouwen een overzicht biedt van webwinkels in categorieën als fashion, inrichting en tijdschriften, wil ook de mannen verleiden tot aankopen. De site wil de doelgroep vergroten.

Emerce sprak met Flavourites-oprichtster Natascha Klootsema na afloop van de LOEY Awards. Klootsema won dan wel geen prijs, als online ondernemer heeft ze nog genoeg noten op haar zang.

Klootsema: "Mannen houden niet van winkelen en kopen veel online. Niet alleen technische spullen, maar ook fashion en aanverwante producten. Wij gaan ons meer op de mannen richten. Het concept wordt life style georiënteerd."

Flavourites is nog niet aan het einde van de groei, zo verzekert Klootsema. "Er zijn nog steeds vrouwen die ons niet kennen in Nederland, daar zijn we druk mee bezig met marketing." De volgende stap is uitbreiding naar het buitenland. "Engeland", als het aan Klootsema ligt, die zegt bezig te zijn met de voorbereidingen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Simon Verwaal

Zou een super initiatief zijn! Succes.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond