Deel dit artikel
-

Flexmail lanceert Workflows

Het Brusselse Flexmail lanceert Workflows, een marketing automation oplossing waarmee gerichte automatische e-mail campagnes kunnen worden opgezet.

Een snelle en goede opvolging is vaak essentieel in een beslissingsproces, stelt Flexmail. Maar al die communicatiestromen opzetten voor elk contact vraagt tijd en energie, die niet altijd voorhanden is. Er moet een relatie opgebouwd worden met bestaande klanten. Nieuwe contactaanvragen dienen correct te worden opgevolgd. Ook voor en na evenementen moet de juiste communicatiestroom opgezet worden. En tijdens het beslissingsproces dienen er contactmomenten opgezet te worden om prospecten om te zetten naar klanten.

De gebruiker bouwt met Workflows zelf zijn boomstructuur op, die daarna automatisch uitgevoerd wordt wanneer een contact beantwoordt aan bepaalde criteria. Zo kan men acties uitvoeren op basis van gedrag in campagnes, berichten, formulieren, enquêtes, landing pages, of op basis van de inhoud van bepaalde contactvelden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond