Deel dit artikel
-

Geen mooie badkamer? Grote kans op een negatieve recensie

TrustYou heeft onderzocht welke categorieën positieve en negatieve hotelrecensies in de hand werken. Positieve beoordelingen gaan met name over vriendelijke medewerkers, het management en de service. Negatieve beoordelingen gaan over het onderhoud van de kamer, de badkamer en de kamer.

Per regio ziet TrustYou grote verschillen. Zo staat in de VS het eten op nummer 1 bij positieve reviews, gevolgd door vriendelijke service en locatie. Het onderhoud en de hygiëne van de kamer en de badkamer zijn de belangrijkste oorzaken voor een negatieve beoordeling.

In Europa daarentegen staat service bovenaan in de positieve lijst, gevolgd door vriendelijke medewerkers en het management. Voor een negatieve recensie wordt vooral in de pen geklommen vanwege het onderhoud van de kamer, de badkamer en de hygiëne van de badkamer.

Overigens zijn 95 procent van de recensies die worden geplaatst positief, aldus TrustYou. Na prijs zijn recensies de belangrijkste keuzefactor. Een lage reviewscore betekent dat je hotel wordt weggefilterd door 88 procent van de reizigers. Drieëndertig procent wil alleen accommodaties zien met vier sterren of meer.Hotels doen er dus goed aan een strategie op te stellen voor het genereren van positieve beoordelingen en het managen van negatieve recensies.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond