Genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2024 bekend
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De Efteling, KLM en Ben. Zij lichten hun case toe tijdens DDMA Experimentation Heroes op 7 november in The Social Hub in Amsterdam. Daar worden ook de winnaars in 3 categorieën bekendgemaakt.
De genomineerden
Experimentation Heroes in de categorie Conversie
Odido
DPG Media
Primera
Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture
Vattenfall
NS Internationaal
Albert Heijn
Experimentation Heroes in de categorie Beyond Web
De Efteling
KLM
Ben
Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.
De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com), Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group) en Melle Moorman (Sunweb Group). Deze vakprofessionals maken op 7 november de winnaars in iedere categorie bekend.
Over DDMA Experimentation Heroes
DDMA Experimentation Heroes vindt plaats op 7 november 2024, in The Social Hub in Amsterdam. Deze dag staat in teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft ter inspiratie en erkenning.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond