Deel dit artikel
-

GfK wil innovatie bij bedrijven in kaart brengen

GfK introduceert GfK FutureWave, een methode om innovatiemogelijkheden in kaart te brengen. Het marktanalysebureau wil inzicht gegeven in culturele verschuivingen en nieuwe marktactiviteiten die van invloed zijn op de toekomstige markt.

GfK denkt bedrijven te kunnen helpen met het voorspellen van marktbehoeftes. Men gebruikt hiervoor een raamwerk dat de ontwikkeling van de behoeften van consumenten koppelt aan nieuwe marktactiviteiten en ervaringen. Ook verschaft het inzicht hoe veranderingen in een bepaalde markt vorm kunnen krijgen en consumentenbehoeften zullen beïnvloeden.

GfK Futurewave is een integraal onderdeel van de GfK Innovatie Roadmap, een strategisch innovatieproces dat bedrijven begeleidt tijdens het gehele innovatietraject, van groeiplannen tot lancering.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond