Deel dit artikel
-

Gijs van der Togt naar Blauw Gras

Gijs van der Togt vervult sinds kort de rol van Strategy Director bij social content bureau Blauw Gras. Ook heeft hij naast oprichters Erjon Tuenter en Erik Wiese, Isaac Diepenhorst (Account Director) en Bart Visser (Creative Director) plaatsgenomen in het managementteam.

Van der Togt vervulde in het verleden de rol van Creative Strategy Lead bij MediaCom, waar hij verantwoordelijk was voor het opzetten van MediaCom Beyond Advertising – het contentlabel van het bureau. De laatste jaren maakte hij werk voor klanten als Nikon en Volkswagen.

Voor zijn tijd bij MediaCom was hij werkzaam als strateeg bij PR-bureau Weber Shandwick, werkte hij als freelancer voor diverse bureaus.

Blauw Gras werkt onder andere voor McDonald’s, Staatsloterij, HORNBACH, Anderzorg, Interpolis, Eurojackpot, funda, Miele, WILDLANDS, Lotto, Krasloten, Nederlandse Loterij en Menzis.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond