Deel dit artikel
-

Goodiebox vangt zes miljoen voor Europese expansie

De makers van cosmeticadoos Goodiebox, online verkrijgbaar via een maandabonnement, ontvangen 5,7 miljoen euro om hun dienst op de Europese markt op te schalen.

Het geld wordt gebruikt om nieuwe markten te betreden en steviger posities te verwerven op bestaande markten. Nederland is er daar een van. Dat is met België tegelijk ook de enige buiten Scandinavië. Goodiebox hoopt voor 2020 activiteiten op te starten in vier andere landen, waaronder Duitsland.

Geld uit de huidige investeringsronde komt van zittende en nieuwe aandeelhouders. Onder hen: InQvation en The Danish Growth Fund.

Goodiebox heeft naar eigen zeggen zo’n tachtigduizend abonnees, veelal dames. Zij betalen maandelijks twintig euro en ontvangen daarvoor een doos met cosmetica-artikelen ter waarde van minimaal 65 euro. Merken gebruiken dit vehikel om hun producten te onderzoeken en promoten en nieuwe te lanceren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond