Deel dit artikel
-

Google, bol.com, Rockboost en Optimal Visit op Emerce Conversion

Sprekers van onder meer Google, Rockboost, Effective Experiments, Optimal Visit, EyeOpen en Kaartje2Go zijn aanwezig op Emerce Conversion, op donderdag 13 april in Amsterdam.

We hebben drie internationale gasten: Craig Sullivan van Optimal Visit zit al vijftien jaar in het conversievak. Klanten zijn Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay en The Financial Times.

Manuel da Costa is van Effective Experiments, een cloudplatform op het gebied van conversie optimalisatie. En Angie Schottmuller Interactive Artisan deed projecten voor merken als Nestle USA, Gerber, Red Wing Shoes, Andersen Windows en The Home Depot.

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Hoe gaat het bezoek effectiever over naar keuze en actie? En wat zijn de verbeteringsslagen van goed converterende sites geweest in het afgelopen jaar?

Emerce leden profiteren van €100,- korting en betalen €295,-. Reserveer direct je ticket!

Behoefte aan meer? Vrijdag 14 april gaan top keynotes Angie Schottmuller en Craig Sullivan nog dieper in op de materie van conversie optimalisatie, tijdens de Conversion Workshops.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond