Gorillas lanceert private label merken

Flitsbezorger Gorillas lanceert vier eigen private label merken: Gorillas Daily, Gorillas Premium, Hot Damn Coffee en <start-up beer> in haar belangrijkste Europese markten Duitsland, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Gorillas zal naar eigen zeggen een uitgebreid assortiment van ongeveer vijftig artikelen aanbieden. De vier merken zijn ontwikkeld op basis van klantinzichten.
Gorillas Daily omvat alledaagse benodigdheden zoals spreads, vleeswaren en kaas tegen een instapprijs.
Gorillas Premium levert een selectie van top-end producten, zoals verse pasta en zoete en hartige snacks. Hot Damn Coffee belooft een premium koffie-ervaring, inclusief bonen, koffiedik, thuis te recyclen pods en havermelk. En <start-up beer> omvat twee ambachtelijke bieren, een smakelijke Beierse Helles en een ‘smakelijke’ Pale Ale.
Alle producten van de private label merken worden geproduceerd door partners die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan. Alle flessen die gebruikt worden voor vruchtensappen, de havermelk verpakkingen en de milieuvriendelijke ambachtelijke papieren verpakking voor noten zijn gemaakt van gerecycled materiaal. Bovendien kunnen de koffiepads in slechts 26 weken volledig worden gecomposteerd.
Het voeren van eigen producten betekent dat Gorillas hogere marges kan realiseren.
De eerste producten zullen vanaf 9 juni beschikbaar zijn in de Gorillas app. In de loop van de zomer zullen extra producten aan het assortiment worden toegevoegd.
Foto boven Shutterstock
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond