Deel dit artikel
-

Goud voor ​Fingerspitz met IAB MIXX Award

Digitaal marketingbureau Fingerspitz uit Breda heeft een gouden IAB MIXX Award gewonnen in de categorie Campaign Effectiveness.

De prijs werd gisteren virtueel uitgereikt voor het werk van Fingerspitz heeft geleverd aan klant Plein.nl. Door een slimme toepassing van personalisatie is hierbij ruim tweehonderdduizend euro extra omzet per maand gerealiseerd, met een ROI van dertig (casevideo).

Hiervoor zette Fingerspitz technologie in van Datatrics uit Twente. Dat levert een winkel op met verzorgingsproducten die voor iedere online bezoeker anders eruit moet zien.

Het bedrijf van Jaap Jacobs liet Mercedes Benz (zilver), Coca-Cola en Eti Puf (beide brons) achter zich.

Fingerspitz is onderdeel van bedrijvengroep Handpicked agencies.

De IAB MIXX Awards zijn een initiatief van IAB Europe. De prijzen worden doorgaans uitgereikt op een jaarcongres dat elk jaar in een andere Europese stad is. Vanwege het coronavirus was dat meerdaagse event teruggebracht tot een online videobijeenkomst van een paar uur.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond