Deel dit artikel
-

Grolsch, PostNL en Crisp naar Emerce Upcoming in e-commerce

Ruim een jaar na de coronamaatregelen kunnen we de balans opmaken. E-commerce raakte als gevolg van de winkelsluitingen in een stroomversnelling. Wat hebben we daarvan geleerd? Je hoort het op het congres Upcoming in e-commerce, dat vanaf 27 mei bij Emerce virtueel gevolgd kan worden.

Upcoming in e-commerce is de virtuele opvolger van E-Commerce Live! dat jaren achtereen in de Beurs van Berlage werd gehouden.

We maken op 27 mei ook bekend wie de meest innovatieve e-commerce professionals van eigen bodem worden. Daan Ubachs (Unrobe), Joost Brugmans (Orderchamp), Mei Ling Tan (House of Einstein) en Jouri Schoemaker (Pieter pot) zijn genomineerd in de categorie Challengers. We interviewen ze over de stand van het vak.

Verkopen op marktplaatsen doe je er niet even bij. Het vergt tijd, aandacht en specifieke kennis. Maar als je strategie staat als een huis, kan de verkoop zomaar door het dak vliegen. Kijk naar het interview met Marieke Vink, marktplaatsexpert en werkzaam in de modebranche.

Bierbrouwer Grolsch lanceerde onlangs een digitaal platform voor horecaondernemers: duurzamehoreca.nl. Het bedrijf ziet het als verlengstuk van de relatie met zijn zakelijke klanten, de horecaondernemers.

Bart Delmulle (PostNL) gaat in gesprek met Krijn Schuurman over (nieuwe) digitale ambitie(s), toekomstvisie en (nieuwe) doelen van de Nederlandse logistieke gigant. Zijn opdracht: het digitaliseringsproces van het postbedrijf versnellen en PostNL uitbouwen tot het meest efficiënte en innovatieve platform voor logistieke e-commerce en post in, naar en uit de Benelux.

Eric Klaassen van websuper Crisp gaat het hebben over customer loyalty. Welke acties leiden tot ambassadeurs?

Pieter Aalbers, pandbewaarder Wijnbar Zuster Margaux, legt uit welke ervaringen werden opgedaan met online proeverijen en waarom men daar mee door wil gaan.

91 procent van de online kopers zegt dat ze eerder geneigd zijn terug te keren naar een online shop die relevante aanbevelingen of deals aanbiedt. Burc Tanir van Prisync legt uit wat er nodig is voor een datagedreven e-commerce strategie.

Bij veel bedrijven neemt de vraag naar nieuwe, interactieve en makkelijk te gebruiken applicaties toe. Waar zij in het verleden vaak moesten uitwijken naar een ‘native’ Android of iOS app, is het met de komst van de Progressive Web App (PWA) mogelijk geworden om een groot deel van de functionaliteiten van een native app te gebruiken in webapplicaties. Krijn Schuurman gaat in gesprek met Ben Steenbergen van Itonomy.

De video’s van het evenement zijn straks gratis te bekijken na registratie.

Foto Peter Boer

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond