GroupM wordt partner van ‘gaming for brands’-bureau The Invaders

Marketing- en communicatiegroep GroupM sluit in Nederland een strategische samenwerking met The Invaders, een bureau dat adverteerders en gaming samenbrengt.
Op klantniveau werd er in het verleden al door de twee partijen nauw samengewerkt. Dit gaan ze nu verder uitbreiden. GroupM wordt de exclusieve partner als het gaat om strategie en business development.
Frieda Ulsamer de Waard van The Invaders zegt in een persbericht: “Om van gaming een volwassen marketingkanaal te maken dien je enerzijds creatief volledige focus te hebben op deze specifieke cultuur en community en anderzijds in staat zijn om dat zo goed mogelijk te schalen. Samenwerking met een marktleider als GroupM is essentieel om die volwassenheid te versnellen.”
Bij GroupM zit een team van achttien man op de zogeheten Gaming Hub, een afdeling die zich specifiek met deze materie bezighoudt.
Op klant- en bureauniveau blijft The Invaders onafhankelijk opereren.
Foto: Stefan S (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond