Deel dit artikel
-

G-Star lanceert kanaal op TikTok

G-Star opent een kanaal op TikTok om onderdeel te worden van de leefwereld van zijn publiek.

Het wereldwijd werkende merk uit Amsterdam bespeurde dat zijn klanten, zonder zijn inmenging, met het merk aan de slag gingen op TikTok. De korte onderhoudende filmpjes werden zodoende al honderduizenden keren bekeken. G-Star besloot de regie naar zich toe te trekken en huurde een specialistisch bureau in.

Om de globale activiteiten op het nog betrekkelijk nieuwe sociale netwerk vorm te geven zet het merk Hammerfest in. Het bureau uit Amsterdam verzorgt strategie en concept.

Creatief directeur Guy Lokhoff licht toe: “Voor een merk als G-Star RAW is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. We pakken bestaande TikTok-trends en maken ze G-Star door ze next level uit te voeren. Door samen te werken met de makers en het platform zelf zorgen we ervoor dat we dicht bij de cultuur blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.”

Om de lancering verder te activeren is een samenwerking aangegaan met de volgende 5 TikTok-influencers: @indigojael (2,7 miljoen volgers), @vincentvianen (2,2 miljoen), @ninaschotpoortxx (1,5 miljoen), @yooitskeanu (1,2 miljoen) en @marthwubbles (750.000).

De eerste vijf filmpjes zijn gereed. Vier staan er live op @gstarraw.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond