Deel dit artikel
-

Helloprint werkt aan SaaS-product

Helloprint wil in de loop van 2019 een SaaS-product op de markt brengen waarmee derde partijen de printdiensten van de Rotterdammers onder eigen vlak kunnen aanbieden.

Dat is een van de tactieken die Helloprint toepast om zijn groei in 2019 te versnellen. “Partijen met eigen fotografie zouden een knop aan de site kunnen toevoegen zodat consumenten en kleinzakelijke gebruikers foto’s kunnen laten afdrukken. De drager kan van alles zijn, van poster tot visitekaartje en van sticker tot spandoek”, aldus directeur Hans Scheffer.

De ondernemer uit de havenstad verwacht net als 2017 ook het nu lopende jaar met veertig procent omzetgroei af te sluiten. Het doel voor volgend jaar is ook om die groei minstens te evenaren.

Behalve in uitbreiding van productaanbod wil Helloprint ook geografisch groeien. In 2019 krijgt de Duitse markt een stevige impuls en worden operaties in Scandinavië opgestart.

Foto: andrepmeyer (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond