Deel dit artikel
-

HelloSparkle start label voor foodmerken

Influencerbureau HelloSparkle start het nieuwe label House of Foodies, gericht op foodinfluencers en -merken.

House of Foodies combineert de expertise van HelloSparkle in influencermarketing met een goed begrip van de foodindustrie. Het helpt foodmerken met hun influencerstrategie, van concept tot campagne maar bedenkt ook winkel- en samplingacties.

Valentine de Jong, mede-oprichter van HelloSparkle zegt in een persbericht: “De onlangs geïntroduceerde certificering van influencers is een belangrijke stap die wij omarmen, maar gaat wat ons betreft niet ver genoeg. Het bieden van datagedreven content gemaakt door ervaren influencers is een belangrijk speerpunt in een markt waarin ook veel influencers worden ingezet zonder duidelijke strategie”.

HelloSparkle is opgericht in 2016 als influencermarketingbureau door De Jong en Friso Hessing en Phileas Fox. De laatste twee stonden eerder aan de basis van Adfactor, het online advertisingbureau dat in 2020 werd overgenomen door Ad Alliance van RTL.

Foto: T.Tseng (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond