Deel dit artikel
-

HEMA, Corendon en VodafoneZiggo genomineerd voor de DDMA Customer Data Award

HEMA, Corendon en VodafoneZiggo zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2021. Net als vorig jaar presenteren de drie genomineerden op donderdag 2 december hun case tijdens een speciale online editie.

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de vijftiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

Alle ingezonden cases zijn door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Naast juryvoorzitter Kees Groenewoud bestaat de vakjury uit Arnold van het Nederend (KPN), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Emiel Begthel (ANWB).

Vorig jaar sleepte ANWB de hoofdprijs in de wacht. ANWB wist met een centrale personalisatie-aanpak gericht op ANWB-leden vanuit zeven centraal gepersonaliseerde kanalen de jury te overtuigen en liet daarmee de andere genomineerde cases van DPG Media en Jumbo Supermarkten achter zich.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond