Deel dit artikel
-

HEMA promoot webshop met ‘QR-etalages’

De etalages van de grootste HEMA-winkels hebben deze maand inspirerende, grote raamstickers die de passant met QR-codes naar de webwinkel moet lokken.

‘Window shopping’ krijgt voor de HEMA een nieuwe betekenis, omdat passanten tijdens en na sluitingstijd het filiaal niet binnen hoeven te lopen om er toch te kopen. De methode is vaker ingezet, bij winkels en abri’s, maar voor dit bedrijf is het een noviteit.

“De winkels met de grootste etalages in Nederland zijn tot en met 31 december beplakt met een feestelijke raamsticker. Deze laat gezellige huiselijke momenten zien vol inspiratie voor cadeaus en met een knipoog op zijn tijd, waardoor de raamsticker de moeite van het bekijken waard is. Ook al sluiten de winkeldeuren, je kunt doorwinkelen op de etalage”, via de mobiele app. Aldus HEMA in een geschreven toelichting.

Wie scant en daadwerkelijk koopt, maakt kans op 75 procent korting op het aankoopbedrag.

Behalve een ludieke actie in de decembermaand is de QR-etalagecampagne ook een promotiemiddel voor de mobiele app en diens functies.

Foto: Martin de Witte (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond