Deel dit artikel
-

HORNBACH vergroot online dienstverlening

Bouwmarkt HORNBACH zag de online omzet het afgelopen jaar, net als veel concurrerende bouwmarkten, sterk toenemen. Om het groeiende aantal online orders te kunnen te kunnen verwerken, is een nieuw distributiecentrum in Eindhoven in gebruik genomen.

Het nieuwe distributiecentrum in Eindhoven, dat beheerd wordt door XPO Logistics, heeft een oppervlakte van meer dan 15.000m2.

Ook in haar vijftien Nederlandse bouwmarkten slaat HORNBACH naar eigen zeggen een digitale slag. Zo kun je met de app producten die je zoekt, bijvoorbeeld schroeven en koppelingen, scannen. De beeldherkenningsfunctie laat direct zien welk artikel het is en in welk gangpad van de bouwmarkt het te vinden is.

Eenmaal in de bouwmarkt kun je de app als zelfscanner gebruiken. Via een QR-code rekenen klanten vervolgens snel af bij de zelfscankassa’s. Maar de app is ook gekoppeld aan de webshop, zodat direct online bestellen ook mogelijk is.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond