House of Sports en Join lanceren influencerplatform met Olympisch Kampioenen
Sportmarketingbureau House of Sports lanceert samen met influencer marketingplatform Join Influencers of Sports. Bedrijven kunnen via het platform samenwerken met Olympisch atleten als Erben Wennemars en Tess Wester of e-sporter Koen Weijland.
Binnen het platform zetten marketeers gemakkelijk en snel een marketingcampagne op met relevante sportinfluencers.
Sporters zijn (online) rolmodellen en hebben een sterke band met hun volgers, aldus de initiatiefnemers. Handbalster Tess Wester heeft zo’n 165.000 volgers op Twitter, Instagram en Facebook, voormalig schaatser Erben Wennemars telt in totaal 163.000 volgers en Koen Weijland heeft een gecombineerd bereik van 283.000 volgers.
De doelgroep van deze sporters is overwegend jong en doorgaans moeilijk te bereiken via traditionele marketingkanalen Sport-influencers met minimaal 5.000 volgers kunnen zich kosteloos aanmelden voor het platform.
House of Sports is het sportmarketingbureau in Ouderkerk aan de Amstel en werkt al meer dan 15 jaar voor sporters, sportbonden en het bedrijfsleven. Het bedrijf verzorgt ook het management van Sven Kramer, Ranomi Kromowidjodjo en Naomi van As en heeft haar eigen sprekersbureaus SportsSpeakers.nl en SportSpreker.be.
Join Marketing is in 2017 opgericht door Paolo Martorino en Edwin Knip.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond